Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ

ΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΔΕ ΘΑ ΛΕΓΑ ΟΤΙ ΦΟΥΣΚΩΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ Η ΓΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΗ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΣΕ ΠΡΩΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ.ΚΑΛΟ ΖΥΜΩΜΑ!!!!!
  
ΥΛΙΚΑ
5 ΚΟΥΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ
200 ΓΡ. ΖΑΧΑΡΗ
200 ΓΡ. ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ ΒΙΤΑΜ
2 ΑΒΓΑ + 2 ΚΡΟΚΟΥΣ
2 ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΑΜΜΩΝΙΑ
½ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ ΑΛΑΤΙ
2 ΔΟΣΕΙΣ ΒΑΝΙΛΙΑ
ΞΥΣΜΑ ΑΠΟ 1 ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗ ΜΑΡΓΑΡΙΝΗ ΒΙΤΑΜ ΣΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΑΡΚΕΤΕΣ ΩΡΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ. ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΕΥΟΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΤΑΜ ΜΕ ΣΥΡΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΚΡΕΜΑ. ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΜΕΧΡΙ Ν’ ΑΦΡΑΤΕΨΕΙ ΤΟ ΜEΙΓΜΑ. ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΥΜΗ ΣΦΙΧΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΠΛΑΘΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΣΧΗΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΑΛΕΙΦΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΨΗΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΘΕΡΜΑΣΜΕΝΟ ΦΟΥΡΝΟ ΣΤΟΥΣ 180C ΓΙΑ 25’ – 30’ ΛΕΠΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΟΔΙΣΟΥΝ.
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ  ΚΑΛΥΤΕΡΑ....


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: