Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΚΕΡΙΑ.

ΤΟ ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΚΕΡΙΩΝ ΘΕΛΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΥΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΓΩ.ΓΙΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΠΑΓΑΚΙΑ Η ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ Η ΣΚΕΥΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ.ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΜΠΕΝ ΜΑΡΙ.ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑΠΕΡ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΡΙ Η ΤΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ ΣΤΑ ΓΛΥΚΑ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΥΡΤΕΣ.ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΡΙΚΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΚΡΥΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΔΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΥΤΙΛΙ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΜΕΡΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ ΣΕ ΕΝΑ ΞΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ.ΟΤΑΝ ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΦΟΥΜΕ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΙΑ ΓΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΚΟΣΜΙΜΕΝΟ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ!ΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΕΙ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΩΜΕΝΟ!!!!

1 σχόλιο:

Magda^_^ είπε...

Τέεελεια ιδέα!! Και εγώ φτιάχνω έτσι κεριά!!
Τα αστεράκια σας είναι απίθανα:D:D