Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ

Ο χαρτοπολτός είναι ενα απο τα πιο οικονομικά  υλικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την κατασκευή κούκλας.Ο τρόπος που φτιάχνεται είναι μπόλικες ψιλοκομμένες εφημερίδες η ότι άλλο μαλακό χαρτί έχετε γιατί είναι πιο εύπλαστο με αυτές το μείγμα, κόλλα ατλακόλ και νεράκι.Δοσολογία δεν υπάρχει. Κάντε δοκιμή και δέστε πως σας βολεύει περισσότερο στο χέρι.
Άν θέλετε να κατασκευάσετε κούκλες και θέλετε να φτιάξετε το πρόσωπο πέρα απο τον πηλό που είναι και πιο εύπλαστος απλά θέλει καλό δούλεμα μπορείτε να φτιάξετε και με  μπάλα πλαστελίνης.
Παίρνετε χαρτί και κάνετε μια μπάλα,μετά παίρνετε την πλαστελίνη και την απλώνεται πάνω ωστε να καλύψετε όλη την μπάλα .Θα πρέπει να είναι αρκετή η πλαστελίνη για μπορείται να δώσετε όγκο και διαστάσεις στο πρόσωπο της κούκλας που θα κάνετε.
Μετά αφού έχετε κάνει το σχήμα του προσώπου θα απλώσετε τον χαρτοπολτό που ετοιμάσατε πάνω
στην μπάλα και θα την αφήσετε να στεγνώσει όσο χρειαστεί. Μπορεί να πάρει και τρείς μέρες εκτός αν έχετε αερόθερμο ή κάτι άλλο που να βγάζει αέρα. ΄Ευχομαι  να σας φάνηκαν χρήσιμες οι πληροφορίες μου. Ευελπιστώ να έχω την άλλη φορά και φωτογραφίες απο τα διάφορα στάδια κατασκευής της κούκλας.

2 σχόλια:

Ανεράιδα είπε...

Πολύ ωραία φατσούλα!!! Έχεις δίκιο, είναι ωραίος ο χαρτοπολτός και εντελώς δωρεάν μάλιστα....αλλά λερώνει πολύ βρε παιδί μου (τον βαριέμαι να σου πω την αληθεια, άμα δεν έχεις και χώρο...)

neli είπε...

Πολύ όμορφη η κουκλίτσα σου!
Έχω ακούσει για τον χαρτοπολτό αλλά δεν δοκίμασα ποτέ.