Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

Σήμερα έχω επέτειο γάμου. 8 χρόνια παντρεμένοι!Πότε πέρασαν?

Έκανα αυτην την τουρτίτσα ελπίζω να φαινεται καλα.Δυστυχώς η ζαχαροπαστα μου δεν εγινε καλη .Το φιογκάκι μου έπεσε και δεν κάθησε όρθιο.Αν έχει κανείς καμμια συμβουλή ας στειλει κανα μηνυματακι.Μην κανω τα ίδια λάθη και στην τούρτα γενεθλίων της κορης μου. Ευχαριστώ.
Η τούρτα είναι με κουβερτούρα και ζαχαρόπαστα για ντεκόρ. Δυστυχως αυτήν την φορά δεν είχα χρόνο να τραβήξω φωτογραφίες στην επόμενη όμως υπόσχομαι να βάλω.

8 σχόλια:

marilise είπε...

νάσαστε πάντα ευτυχισμένοι μαζί με όλη μου την αγάπη !!!!!!

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Επέτειος

7 χρόνια: Μπρούτζινη επέτειος
25 χρόνια: Αργυρή επέτειος
50 χρόνια: Χρυσή επέτειος

Ο άντρας και η γυναίκα είναι δυο κλειδωμένα συρτάρια, που στο ένα βρίσκεται το κλειδί του άλλου.

Χιλιάδες ευχές για την σημερινή επέτειό σας.!!!!!

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΕΤΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 28 ΜΑΙΟΥ...(ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ )Η ΖΑΧΑΡΟΠΑΣΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΙΔΙΚΗ ΣΆΥΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ!!

sweet dreams είπε...

Σας ευχαριστώ όλους πολύ καθώς και την Λαμπρούκα που πλησιαζει και η δική της επετειος.Φιλάκια σε όλους.

Ανεράιδα είπε...

Χρόνια σας Πολλά και πάντα ευτυχισμένοι!! Για τη ζαχαρόπαστα, πρέπει να σχηματίζεις τη φιγούρα και μετά να τη βάζεις στο ψυγείο να σταθεροποιείται...το εχω πάθει κι εγώ!

Asteri είπε...

Να τα χιλιάσετε!!!
Πάντα μαζί και αγαπημένοι!!!!!

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω πολυ και σεις οτι ποθείτε!
Να χαίρεστε τα παιδάκια σας.
Οσο για την ζαχαροπαστα πες μου σε παρακαλω ανεράιδα την συνταγη σου μήπως κανω κατι λαθος.Και θέλω να ρωτήσω όταν κάνεις τα σχεδια μετα απο ποση ωρα πετρωνει το μειγμα? πως τα φυλαω στο ψυγειο?σε ζελατινη,ταπερ και για ποσο καιρο αντεχουν.Σε ζαλισα πάλι!

sweet dreams είπε...

Και συ Αστέρι να χαίρεσαι το καναρίνι και τα ψαράκια σου και οπποιον άλλο αγαπας και σε αγαπάει!