Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 4 Μαΐου 2010

ΣΠΙΤΙΚΟ ΠΑΓΩΤΟ,ΕΝΑ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ!

ΠΕΡΥΣΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΓΩΤΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ.ΦΕΤΟΣ ΑΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΖΕΣΤΕΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤE?

6 σχόλια:

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΠΑΓΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ! ΕΦΤΙΑΞΑ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ !!!

sweet dreams είπε...

και συ αν μπορειςστειλε την δικη σου.

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΒΑΨΙΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ , ΧΑΜΟΣ ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΑΚΙ ΟΠΟΤΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ. ΛΟΙΠΟΝ 2 ΚΟΥΤΙΑ ΠΛΗΡΕΣ ΓΑΛΑ ΝΟΥΝΟΥ , 2 ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΣΚΟΝΗ ΣΑΝΤΥΓΗΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑ Η ΒΑΝΙΛΙΑ (ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ)ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΖΑΧΑΡΟΥΧΟ ΓΑΛΑ . ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΓΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ . ΥΣΤΕΡΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ! ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ . ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΡΙΜΜΕΝΗ , ΚΕΡΑΣΑΚΙΑ , ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΒΟΥΡΔΙΣΜΕΝΑ , ΦΥΣΤΙΚΙΑ ΑΙΓΙΝΗΣ , ΓΙΑ ΜΟΚΑ ΒΑΖΩ ΝΕΣ ΚΑΦΕ ...ΤΟ ΠΑΓΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΑΜΕ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ Ν'ΑΦΡΑΤΕΨΕΙ ! ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ !!1

sweet dreams είπε...

θελω να σε ρωτησω αν το νουνου το χτυπαμε στο μιξερ παγωμενο και αν δε βαλουμε νουνου και βαλουμε μονο ζαχαρουχο αν γινεται το παγωτο γιατι μια φορα που εκανα με ζααχαρουχο μυριζε πολυ το παγωτο νουνού.

sweet dreams είπε...

η δικη μου συνταγη ειχε μεσα λιγο ζαχαρουχο, κρεμα γαλακτος και γαλα .Δεν θυμαμαι δοσολογια αλλα οταν το επιχειρησω ξανα θα στην δωσω.

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΣΤΟ ΜΠΩΛ ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ (ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ) ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΓΩΝΟΥΜΕ , ΟΧΙ ΠΟΛΥ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΤΥΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΙΞΕΡ . ΥΣΤΕΡΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΥΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ . ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΖΑΧΑΡΟΥΧΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΘΕΡΜΙΔΩΝ . ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΡΩΜΑ ΒΑΝΙΛΙΑΣ ΣΕ ΣΚΟΝΗ Η ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΑΚΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΕΥΣΗ !!!