Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

ΔΥΣΤΥΧΩΣ....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ!!

Θέλω να δηλώσω την θλίψη μου για την σημερινή καταστροφή.Ένα τόσο σημαντικό γεγονός κατέληξε σε μια τόσο θρηνητική κατάσταση.Λυπάμαι για τα άτομα που έχασαν την ζωή τους κάνοντας αυτό που κάνουν οι περισσότεροι κάθε μέρα,προσπαθώντας να βγάλουν το ψωμάκι τους. Μα άκομη πιο πολύ λυπάμαι για το μέλλον όλων  των παιδιών ...Μακριά απο ακραία συμβάντα.Η βία φέρνει βία. Ο θεός να βάλει το χέρι του! Αναφέρομαι στην σημερινή διαδήλωση στην Αθήνα που κατέληξε σε τραγωδία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: