Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

Πως να φτιαξετε σταντάκι για τα σκουλαρικια σας.

Σημερα μου ηρθε μια ιδέα και πιστευω να σας αρεσει γιατι ειναι αρκετα πρακτικη. Ηθελα να βαλω καπου τα κοσμηματα μου και αποφασισα να κανω εγω ενα σταντάκι.
   Πήρα λοιπον μια παλιά κορνίζα και εβγαλα το τζαμι. Μετα αφου μέτρησα φελιζον για την επιφάνεια της κορνιζας πριν το κολλήσω το έντυσα με λευκό σατέν ύφασμα και έπειτα το κόλλησα στην πλάτη της κορνίζας .Το υφασμα μου δεν μου αρεσε λευκό και είχα λίγη μπογιά απο το χρωμα του αυτοκινητου μας σε χρυσο και το ψέκασα. Το άφησα να στεγνώσει και οφείλω να ομολογήσω πως εδεσε πολύ με το καφε χρώμα της κορνίζας. Τέλος πρόσθεσα αμάραντα λουλουδάκια απο την γλάστρα μου.Αφού έβαλα όλα τα σκουλαρίκια μου ιδού το αποτέλεσμα!!!!!!

2 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

τελεια ιδεα! και ξερεις ποσα σκουλαρικια εχω;;;;

sweet dreams είπε...

ευχαριστω...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ EIXA KAI ΓΩ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΑ...