Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

τελικα ο καιρος αυτος σε τρελαινει.τι να κανεις να μεινεις μεσα η να την κοπανισεις?Σημερα το μονο που κανω ειναι να διαλογιζομαι.Δεν το παθαινετε και σεις?

Άσε τα πράγματα να συμβαίνουν το καθένα στον καιρό του
και μην προσπαθεις ποτέ να σπρώξεις το ποτάμι. Καμμια φορα πιεζόμαστε  να φτιάξουμε τα πάντα γυρω μας τέλεια. Ισως γιατι πονεσαμε και θελουμε να επαναφερουμε την ισορροπια στην ζωη μας ή γιατι νιώθουμε οτι ετσι ισως αισθανθούμε και μεις καλύτερα . Δεν υπάρχει λόγος ,οτι είναι να'ρθει θα ρθεί απο μονο του. Αρκεί να μην το σκεφτόμαστε γιατι τότε ειναι που λέμε ή κάνουμε πραγματα που ισως μας βγάζουν εκτός εαυτου.Πάντως αν εσείς θέλετε να μείνετε σπίτι χωρίς να σκέφτεστε τόσο βαθιά οπως εγώ σήμερα ,υπάρχουν πολλά να κάνετε!Π.χ    Decoupage Craquele

Δεν υπάρχουν σχόλια: