Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Αλλη μια σχολικη χρονια εφυγε και οι μαμαδες θα πρεπει να βαλουν για μια ακομη φορα τα δυνατα τους!!!

Τα σχολεια τελειωσαν,τα παιδια πάλι όλη μέρα στο σπίτι ,οι ωρες πολλες και θα πρεπει να βρουμε κατι να τα απασχολουμε να τους κεντριζουμε το ενδιαφερον για να περναμε  όλοι καλα...
Εγω φετος τα εγραψα ολοημερο για του χρονου.Μας ζητησαν απο φετος να δηλωσουμε για να εχουν κατοχυρωσει τον δασκαλο και να γινει το τμημα .
Δε ξερω ποσοι θα μπορεσουν φετος να πάνε διακοπες γιατι η κριση δεν εχει αφησει κανενα ανεπιρρεαστο.Εμεις μαλλον θα παμε με τον κοινωνικο τουρισμο ευχομαι να μπορεσετε και σεις αν παλι δεν τα καταφερετε ολο και κανα μπανακι θα μπορεσετε να κανετε καθοτι δε θα αντεχετε με την ανυποφορη ζεστη που υπολογιζεται οτι θα κανει.Φετος μιλανε για καυσωνα!Για αυτο οπου πατε με καπελακι,αντηλιακο και ενα μπουκαλι νερο στην τσαντα.Εγω δεν προκειται να σας αποχαιρετησω ακομη, θα ενημερωνομαι αλλα οχι τοσο τακτικα οσο πριν ,χαλασε ο υπολογιστης μου και μαλλον θελει διορθωμα.Καλο καλοκαιρι σε ολους λοιπον,φιλακια πολλα και ελπιζω να τα λεμε που και που !!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=jcAJ_4zLSx0Ακουστε το τραγουδακι και φυγαμε παρεα..........

Δεν υπάρχουν σχόλια: