Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

Κερκυρα ,κερκυρα με το ποντικονήσι....


Φέτος το καλοκαίρι θα δραπετευσω με την οικογενεια μου και την οικογενεια του κουνιαδου μου σε ενα ξακουστο νησακι που ολοι ξερουμε την Κερκυρα!Μου φαινεται περιεργο γιατι τα μωρα μεγαλωσαν και ετσι θα μπορεσουμε να παμε και καπου πιο μακρια εκτος Χαλκιδικης οπως συνηθιζαμε.Εχω ξαναπαει εκει πενταημερη αλλα δεν περασα καλα και δεν χαρηκα τιποτα. Ευχομαι τωρα να την ζησω πιο πολυ,μια που μου αρεσει και σαν νησι.Απο οτι καταλαβατε δε λεω να σας αποχωριστω ακομη οποτε μεχρι να φυγω θα τα λεμε μια που και ο υπολογιστης ευτυχως απλα κολλησε και τον ξεμπλοκαρε ενας συναδελφος του αντρα μου και τον ευχαριστω πολυ .Ετσι μπορω να σας ξαναμιλήσω.Φιλάκια πολλά.....

5 σχόλια:

Ιωάννα είπε...

kala na perasete stis diakopoules sas!!! ki emeis ekei tha pame!
u.g. wraio to blog sas!!! filia!

apinkdreamer είπε...

τι ωραιο μερος για διακοπες! να περασετε υπεροχα!!!

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΝ ΠΟΛΥ!ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ!!!

sweet dreams είπε...

ΙΩΑΝΝΑ ΑΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΣΙΝΙΑΛΩ.ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΙΣ 18 ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ

sweet dreams είπε...

ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΩ.ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΟΥ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ...ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!