Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ,ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!

http://hamomilaki.blogspot.com/2008/05/o.html ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ .

3 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλημερα! ομορφη και ακρως χρησιμη αναρτηση!!!

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω!Καμμια φορα χρειαζεται να αφιερωνουμαι περισσοτερο χρονο στα παιδια μας γιατι αυτος που διαθετουμε δε φτάνει.Ολοι μας κανουμε τα ίδια λάθη γιατί η ζωη είναι τέτοια που δε μας αφηνει να χαλαρώσουμε.Φιλακια

sweet dreams είπε...

EΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΥΤΟΠΙΑ!δΕΧΤΗΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΣΑΙ ΚΑΙ ΕΝΙΩΣΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΙΣΕΣ!!!!