Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΓΛΥΚΙΕΣ ΑΜΑΛΙΕΣ ...ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!!!

Σήμερα μπαίνοντας σε ένα σαιτ διάβασα για την ιστορία μιας νεαρής φιλολόγου που δυστυχως έφυγε απο κοντά μας την Αμαλία. Η ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΟΤΙ ΘΈΛΗΣΑ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΩ ΑΠΟ ΠΕΡΙΈΡΓΕΙΑ ΤΙ ΈΛΕΓΕ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩς ΠΈΡΥΣΙ ΈΦΥΓΕ ΚΑΙ ΈΝΑ ΠΟΛΥ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΆΤΟΜΟ  ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ. Σας παρουσιάζω λοιπον και γω με την σειρά μου το μπλόκ μιας απο τις πιο δυνατες γυναικες που εχω συναντήσει στην ζωή μου .http://fakellaki.blogspot.com/ Αμαλία όπου και αν βρίσκεσαι τώρα θέλω να ξέρεις ότι πάντα θα υπάρχουν οι άνθρωποι και "οι άνθρωποι". Δυστυχως στις μέρες μας υπερισχύουν οι δευτεροι γιατι θυσιαζουν νέες ζωούλες σαν και την δική σου στο βωμό της δόξας και της απληστίας.
Ευχομαι όλοι αυτοί που νομίζουν οτι είναι "γιατροι" και λένε οτι υπηρετουν τον ορκο του Ιπποκράτη, να μπορεσουν κάποια μέρα να κοιταξουν αν μπορεσουν ,την  εικονα τους στον καθρεφτη . Αναρρωτιέμαι αν θα το κανουν. Οι Ερινύες θα ειναι η μονη εικονα που θα ξεπροβάλει μέσα απο τον θολό τους καθρέφτη.
Θα θελα να κανω μια παρενθεση ομως και για αυτους τους γιατρους που θυσιασαν την ζωή τους για να αναστήσουν κόσμο παρακολουθώντας όλα τα στάδια της ασθένειας τους και αφιερώνοντας ακόμη και προσωπικό τους χρόνο για να βρούν λυσεις σε θέματα που αφορούσαν αλλωνων ζωες μονο και μονο για να τους δουν να γελανε για μια ακομη φορα. Σε αυτους τους γιατρούς που θυσιαζονται για την υπερασπιση του γενικου καλού και την αγάπη τους προς το αντικείμενο που ορκιστηκαν να υπηρετουν.Αντίο γλυκιά μου αμαζόνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: