Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

Σας υποσχεθηκα πως αν τελειωνα το μαγιο της κορης μου θα σας το δειχνα.

ΠΛΕΚΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ  ,παρεπιπτόντως το φορεματάκι ειναι τέλειο. Με το καλό να γεννηθει και η μπουμπου σου να το βάλει.Αν συνεχισεις ετσι με τοση εμπνευση θα κανεις κολεξιον με παιδικα ρουχαλακια!

4 σχόλια:

Maria Z είπε...

Είναι πάρα πολύ ωραίο ! Βλέπω οτι σου έχει ξεφύγει λίγο το αριστερό τριγωνάκι όμως δεν φαίνεται ιδιαίτερα και είναι πολύ εντυπωσιακό. Το έκανες με βελονάκι? Μπράβο σου!!! Η κόρη σου πρέπει να είναι πολύ χαρουμενη!!!

apinkdreamer είπε...

ειναι φανταστικο! τρελαινομαι για πλεκτα!!!
καλο μηνα!

sweet dreams είπε...

Το πανω μερος το εκανα με βελονακι πρεπει να ξεφυγα στο κατω μερος που το κανα με βελονες πλεξιματος.Πλεκεις και συ?Αν ναι εχω πολλα να σε ρωτησω!!!Ειναι και οι δυο τωρα κανω και για την άλλη με τα χρωματα αντιστροφα.

sweet dreams είπε...

Καλό μηνα σε όλους σας!!!