Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

μακραμε μια τεχνη που χει παλιες αφρικανικες ριζες...

σας στελνω αυτο το link για να μάθετε εναν τροπο απο τους πολλους δεσιματος της κλωστης.Noikokyra.gr - Μακραμέ. Δημιουργήστε με κόμπους. Σας αφηνω για σημερα ,πολλα φιλάκια ελπίζω να σας γέμισα για λίγο το απογευμα...

4 σχόλια:

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλησπέρα! Τι μου θύμισες τώρα!! Στα μαθητικά μου χρονια είχα γεμίσει τα χέρια μου με τέτοια βραχιόλια!! Όλους τους συνδιασμούς και όλα τα χρώματα!! Καλό σου βράδυ!!

sweet dreams είπε...

επισης.παντα ηθελα να κανω αλλα δε με εμαθε κανεις και τωρα δεν ειναι αργα ισως μαθω και θυμηθω και γω τα παλαι.φιλακια

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ...ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ!!!ΦΙΛΙΑ!

apinkdreamer είπε...

τρελαινομαι για αυτα τα βραχιολακια! και ειναι παλι στη μοδα!!!