Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2010

ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΣΤΗΛΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΟΥ BLOCK ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΤΛΟΥΣ ΠΑΝΩ ΟΠΩΣ Π.Χ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ,ΣΠΙΤΙ,ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ Κ.Α.

ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ,ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΚΑΛΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ!!

6 σχόλια:

erifili είπε...

Καλησπέρα.Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ζητάς.Αν όμως θέλεις αυτό που έχω στο μπλόγκ μου πχ την μουσική, κάνεις το εξης. Πας στην σελίδα μου και εκεί που είναι η μουσική στο κάτω μερος έχει μια διεύθυνση.Πατάς επάνω και σε βγάζει στην σελίδα της μουσικής.Γράφεσαι μέλος, δωρεάν και μετά διαμορφώνεις το στύλ και τα τραγούδια που θέλεις.Μόλις τελειώσεις σε ρωτάει που θέλεις να το αναρτήσεις και του λες στο μπλόγκ.Αυτόματα ανοιγει ένα μπάνερ το οποίο το κάνεις κόπυ με δεξί κλικ.Μετά πας στην σελίδα σου, νέα ανάρηση, διάταξη, και πατάς εκει που λέει προσθήκη.Σου βγάζει διάφορες επιλογές και πας εκεί που λέει ΗΤΜL.Ανοίγει νέο παράθυρο και εκεί που λέει τίτλος γράφεις ότι τίτλο θέλεις.Πχ μουσική συντροφιά.Μέσα στο μεγάλο κενό που είναι για το κείμενο κάνεις δεξί κλίκ και επικόλληση, αποθηκεύεις και έτοιμο.΄Οτι θέλεις στείλε μου μέιλ.

apinkdreamer είπε...

θα πας στον πινακα ελεγχου και διαταξη. εκει στα δεξια εχει προσθηκη γκαντζετ.το πατας και θα σου βγαλει μια λιστα! εκει ειναι κι αυτο με τα αγαπημενα σαιτ!
καλη επιτυχια!!!

erifili είπε...

Στο κάτω μέρος της λίστας ιστολογίων σου έχει κάτι εργαλεία.Πατάς επάνω και σου ανοίγει το παράθυρο επεξεργασίας.Εκεί δίνεις ότι τίτλο θέλεις και ανάλογα επιλέγεις ποια ιστολόγια θέλεις και που.Ελπίζω να κατάλαβα και να σε βοήθησα.

sweet dreams είπε...

κατι έκανα,αλλα δε μου εμφανίζει εικονες απο τα ιστολογια που παρακολουθω μονο τα links θα το ψαξω.

sweet dreams είπε...

ευχαριστω παντως....

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω Εριφιλη για την βοηθεια,ναι καταλαβες αυτο που ρωτησα!