Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 1 Ιουλίου 2010

Μια πριγκιπισσα για την Γεωργία!

Η ανιψια μου που μενει κατω ακριβως απο μας ειναι 5 χρονων και έχει τρελα με τις πριγκιπισσες ,το ροζ και μωβ χρωμα ,τα μπιζου και το δωματιο της απο οτι φανταζεστε εχει τις ιδιες αποχρωσεις.Σημερα που ηρθε λοιπον να παιξει με τις εξαδελφες τις της ειπα πως θα κανω μια πριγκιπισσα τουρτιτσα και θα την φωναξω να την δει. Ακουστε λοιπον πως την εφτιαξα .

Αφού έκανα ένα κεικ και το εκοψα στα τεσσερα μετα το σιροποιασα και αρχισα να το γεμιζω σαντιγυ.Μια εβαζα το κομμενο κεικ και μια την σαντιγυ την οποια χρωματισα ροζ και μωβ για να ικανοποιησω τα πληθη. Μετα το βαλα στο ψυγειο να σφιξει. Πηρα μια κουκλα απο τα κοριτσια και την τυλιξα με σελοφαν και επειδη ηθελα να ταιριαζει στο σχημα της τουρτας εβγαλα τα ποδια και για να την σταθεροποιησω στην τρυπα εβαλα αλουμινοχαρτο γιατι η τρυπα ηταν αρκετα μεγαλη σε σχεση με την περιγραφη που ειδα στο you tube ..Με ενα χαρτι πιεζοντας απο κατω την βαση ως την μεση της τουρτας ισιωνα την επιφανεια του φουστανιου. Μετα  εντυσα την κουκλα απο πανω με λευκη ζαχαροπαστα για να κανω το μπλουζακι και με  μωβ σαντιγυ διακοσμησα το τοπ της.Αφου ειχα κανει και λιγη ζαχαροπαστα ροζ εβαψα τα λουλουδακια που θα εβαζα στο φουστανι της.το αποτελεσμα ειναι αυτο! Τα κοριτσια τρελαθηκαν εγω πιστευω οτι κατι εκανα για πρωτη φορα απλα επρεπε να αφησω την σαντιγυ να σφιξει περισσοτερο.

4 σχόλια:

marilise είπε...

χιλιόχρονη η Γεωργία και να απολαμβάνει πάντα τις υπέροχες τούρτες της καταπληκτικής θείας !!!!!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω παρα πολυ για τα χρονια πολλα αλλα την τουρτιτσα την καναμε για δοκιμη.Τα γενεθλια της Γεωργιας ειναι τον Οκτωβριο.Τωρα ομως που ειδαμε το αποτελεσμα σιγουρα κατι θα ξανακανουμε!Η θεια επειδη δεν ειχε τι να κανει πειραματιζοταν.Φιλακια πολλα και παλι ευχαριστω.

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ!ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑΝ Ε?ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ !!

sweet dreams είπε...

ναι η αληθεια ειναι οτι ενθουσιαστηκαν πολυ.κλη επιτυχια και σε σενα