Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Aν μπορει ας μου απαντησει κανεις δυο αποριες που έχω.Πρωτον πως μπορω να κοψω ψιλο το παντεσπάνι και πως να το σιροπιασω χωρις να διαλυθει.

Αν και εχω κανει πολλες φορες τουρτα με το ετοιμο πατεσπανι η τουρτα μου μοιαζει με ετοιμη ενω με το σπιτικο μοιαζει σαν κεικ με σαντιγυ δεν σιροπιαζεται γιατι το κανω χοντρο και μετα αν το κανω πιο βρεγμενο οταν το μεταφερω δυαλυεται.Τι κανετε ,πρωτα το τοποθετειτε και μετα το βαζετε?Ας μου απαντησει καποιος σας παρακαλω.

6 σχόλια:

Maria Z είπε...

Εγώ θα σου πρότεινα να δεις στο www.greekmasa.gr που έχουν φανταστικές συμβουλές και θα βρεις σίγουρα αυτό που ψάχνεις!

Φιλιά

Asteri είπε...

Λοιπόν θα σου πω τι κάνω εγώ όσο μπορώ αναλυτικότερα :)
Λοιπόν αφού το ψήσω και το αφήσω να κρυώσει πολύ καλά επάνω σε σχάρα, το κόβω συνήθως σε 3 οριζόντια παντεσπάνια (ιδίου μεγέθους) με ένα μεγάλο μαχαίρι (πριονωτό) ψωμιού, δηλαδή καθώς το κόβω με το ένα χέρι, το άλλο ΄χερι μου το έχω επάνω στο παντεσπάνι κρατώντας το ελαφρά και πιεζοντάς το ώστε να μην μου κοπεί στραβά και το γυρνάω γύρω γύρω, θα σε βοηθούσε ένας δίσκος που η βάση του γυρνάει γύρω γύρω (πουλάνε στην ΙΚΕΑ).
Τώρα για το σιρόπιασμα ..... βάζω το 1ο παντεσπάνι στον δίσκο που θα φτιάξω την τούρτα και σιροπιάζω με ένα πινέλο βουτηγμένο στο σιροπι.
Βάζω την γέμιση που θέλω, μεταφέρω το 20 παντεσπάνι επάνω στην γέμιση ξανασιροπιάχω με ένα πινέλο ξανά γέμιση κλπ
Ελπίζω να βοήθησα.
Αααααα συνήθως το παντεσπάνι το φτιάχνω από την προηγούμενη και το βάζω στο ψυγείο (κομμένο) δηλ. πως το κάνω ...... βάζω λαδόκολα επάνω το ένα παντεσπάνι ξανά λαδόκολα παντεσπάνι κλπ το βοηθάει στο ψυγείο να γίνει πιο ΄΄σταθερό΄΄
Καλό βράδυ
Καλό βράδυ

καλημέρα είπε...

Προσπαθησε αυτό: κόψε το παντεσπανι σου με μια δυνατη κλωστή διαπερνώντας το στο ύψος που θελεις να το μοιρασεις σε δυο κομματια και σιρόπιασέ το ενώ θα είναι ήδη χωρισμενο στα δυο κομματια, το καθενα χωριστα, όσο σχηματίζεις την τούρτα (παντεσπανι, σιρόπιασμα, υλικό γεμισης, παντεσπανι κοκ)
Καλή επιτυχία!

Δέσποινα είπε...

αν και είμαι σχετικά μικρή έχω φτιάξει πολλές φορές χειροποίητο παντεσπάνι και θα προσπαθήσω να βοηθήσω λίγο.Κατ αρχήν αν γίνεται σαν κέικ σε γεύση δοκίμασε άλλη συνταγή.Δεύτερον άφησε το ένα βράδυ να τραγανίσει και φτιάξε το γλυκό την άλλη μέρα.Τρίτον εγώ το κόβω αρκετά εύκολα με το μαχαίρι του ψωμιού οριζόντια αλλά έχω διαβάσει ότι το κόβεις και με κλωστή(αυτό δεν ξέρω πω΄ς γίνεται,ίσως εσύ το καταφέρεις) και τέλος δε μπορώ να καταλάβω γιατί διαλύεται όταν το σιροπιάζεις, πιστεύω ότι φταίει η συνταγή, δεν εξηγείται αλλιώς. Εδώ πετυχαίνει σε μένα που φτιάχνω μόνο σε γενέθλια και δεν έχω συχνή επαφή με την κουζίνα τον υπόλοιπο χρόνο!

erifili είπε...

Καλησπέρα, δεν ξέρω πως το κάνουν οι άλλοι, θα σου πω πως το κάνω (ή μάλλον έκανα, γιατί τώρα τα παιδιά μου είναι πολύ μεγάλα)εγώ,Καταρχάς φτιάχνω το παντεσπάνι σαν κέικ.Το βγάζω από το ταψί και μόλις κρυώσει το κόβω.Συνήθως το κόβω σε 2 κομμάτια, το πολύ 3.Σημαδεύω χαράζοντας γύρω γύρω με το μαχαίρι, τους δίσκους που θέλω να κόψω.Κατόπιν παίρνω μία πετονιά (μισινέζα)και κρατώντας την τεντωμένη σαν πριόνι,αρχίζω να κόβω το παντεσπάνι ακολουθώντας την γραμμή που έχω χαράξει.Εννοείται ότι το πάνω μέρος του κέικ αυτό που κάνει λίγο κοιλιά το αφαιρώ.Μόλις κόψω το πρώτο κομμάτι, το ανασηκώνω λίγο λίγο και βάζω από κάτω την πιατέλα.Οπως είναι μέσα στην πιατέλα το σιροπιάζω και από επάνω βάζω την κρέμα.Με τον ίδιο τρόπο, κόβω το δεύτερο κομμάτι, πάλι με προσοχή το παίρνω με ένα μεγάλο πιάτο και το τοποθετώ επάνω στην κρέμα, σιγά σιγά.Το σιροπιάζω (πάντα με ένα κουτάλι της σούπας) σιγά σιγά και ούτω καθ'εξής.Ελπίζω να σε βοήθησα.΄Ισως και εγώ να μάθω κάποιο άλλο κόλπο από τις φίλες που θα σου απαντήσουν.Πάντως η τούρτα για την ανηψούλα σου ήταν πανέμορφη.

sweet dreams είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ....Θα προσπαθησω να ακολουθησω τις συμβουλες σας την επομενη φορα.Ο άντρας μου ειχε δει μια φορα τον Παρλιαρο και μου ειπε οτιπανω στο πατεσπανι βαζει και αυτος λαδοκολα.Θα μπω και στην διευθηνση που μου ειπες ΜαριαΖ .Μου δωσατε πολλες εναλλακτικες.ΦΙΛΑΚΙΑ.