Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010

Επιστροφή στην βάση μου! Όλα τα ωραια καποτε τελειωνουν...

Εχουμε πολυ καιρό να τα πούμε και σας πεθύμησα!Σήμερα γύρισα απο τις διακοπές μου απο την  Κερκυρα και πέρασα τέλεια!!!!!!Εξερευνήσαμε πιθαμή προς πιθαμή όλο το νησί αν και ταλαιπωρησαμε λιγο τα μωρα γιατι αν και μεγαλο νησι η Κερκυρα έχει στενους δρομους και στροφες.Αυριο θα βάλω φωτο γιατι σημερα ειμαι πτώμα καθώς και θα σας δειξω καποιες κατασκευες που μολις τελειωσα .Φιλακια και καλο βράδυ.

3 σχόλια:

Asteri είπε...

Καλώς όρισες :))

Maria Z είπε...

Kαλώς όρισες!!! Ανυπομονώ για τις φωτό!!!!

sweet dreams είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΙΣ ΒΑΛΩ.ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ.