Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010

Παιδιά δε ξέρω τι με έπιασε αλλά θέλω συνέχεια να φτιάχνω!!!!!!!

Λοιπόν Ρενάκι αφιερώνω αύτές τις κατασκευές σε σενα που μου τις ενέμπνευσες.Απο την ώρα που είδα τις θαλασσινές σου ιδέες εβαλα την φαντασία μου να καλπάσει και χρησιμοποιώντας ότι είχα μαζέψει απο την θάλασσα κατέληξα εδώ....

7 σχόλια:

erifili είπε...

Οι δημιουργιες είναι κάτι σαν ίωση.Τις βλέπεις και κολλάς.Μπορεί όμως να μην γιατρευτείς ποτέ, πράγμα που στην συγκεκριμένη "ίωση" δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακό.Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου και άκρως καλοκαιρινές.

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ είπε...

Καλώς όρισες!!Είδα τις φωτογραφίες από τις διακοπές και μου θύμισες που είχα πάει κι εγώ εκεί πριν από χρόνια!!!Μπράβο!Γεμίσατε τις μπαταρίες σας γι'αυτό έχεις και πολύ όρεξη για κατασκευές!!!Ωραίες όλες οι δημιουργίες σου και περισσότερο μου αρέσει η κορνίζα!Χάρηκα πάρα πολύ για το σχόλιό σου και τα πολύ όμορφα λόγια σου!Σ'ευχαριστώ φιλενάδα!Θα τα λέμε!!

sweet dreams είπε...

καλώς σας βρήκα όλους.Με συγκινείτε αφάνταστα με τα καλά σας λόγια.Η αλήθεια είναι πως ναι πήρα την δόση μου και τώρα νιώθω πιο ανανεωμένη.Σίγουρα και σεις έχετε βάλει αρκετά το χεράκι σας σε αυτό.Φιλάκια πολλά.Τα λέμε.

apinkdreamer είπε...

και πολυ καλα κανεις διοτι ειναι καταπληκτικο οτι φτιαχνεις!!!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω πολύ ,pinkdreamer εισαι πολυ γλυκεια.

Art-Ioanna είπε...

πολύ καλή δουλειά και με πολύ φαντασία,μπράβο!!!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω πολυ