Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2010

Αλλη μια καινουρια απο τις δημιουργιες μου με decoupage.

Πήρα τέσσερα μικρα καδράκια σε πακετο τα οποια ειναι μεταξυ τους ενωμενα με συρραψη και αφου εβαψα το φοντο έκανα με την γνωστη μεθοδο decoupage τον ηλιοσπορο .Μετα χωρισα τα καδρακια και στα σημεια που ηταν κολλημενα εβαλα ενα μαχαιρακι για να τα χωρισω και voila! Είναι πανεύκολο επιχειρήστε το!Και γω δεν περίμενα να πετύχει αλλά για πρώτη φορά έγινε πολύ καλό.Α! Ξέχασα αν θέλετε στο τέλος μπορεί να περάσετε αν θέλετε απο πάνω και ένα άχρωμο βερνίκι για την διατήρηση των χρωμάτων. Καλή επιτυχία.

4 σχόλια:

rena είπε...

Καλώς σε βρήκα, πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!

Maria Z είπε...

Είναι υπέροχο!!! Είναι σαν έργο τέχνης!!! Εχεις κάνει πολύ καλή δουλειά

Asteri είπε...

Πολύ όμορφα τα καδράκια :)

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω πολύ για τα καλα σας σχόλια.Ρένα καλως ηρθες στην παρέα μας.