Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2010

ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ DECOUPAGE. ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΙΑΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑΣ ΤΟ ΚΟΒΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ.ΤΟ ΚΟΛΛΑΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΕΤΕ ΧΑΡΤΟΝΙ,ΞΥΛΟ,Κ.Α ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΙΣΙΩΝΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ .ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ ΤΟ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΑ DECOUPAGE ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ.

4 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλημερα !!! το εκανες υπεροχο!!!

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω πολύ.Σήμερα θα βάλω και πέτρες.Μάζεψα αρκετά πραγματάκια απο την θάλασσα,μονο τις γυαλόπετρες δε μπόρεσα να βρω δεν εχω ξαναδει και δεν τα κατάφερα.Βρηκα δυο μικρες που μολις τις ετριψα με νερο ηταν σαν θαμπο γυαλακι.Δε ξέρω αν είναι αυτές.Θα φανεί στην πορεία .Φιλάκια πολλά.

erifili είπε...

Εγινε πολύ όμορφος, τον αδικεί όμως η φωτό γιατί δεν φαίνεται καλά.

sweet dreams είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΓΑΛΩ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ