Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2010

And two drawings with love to my dear friend pinkdreamer.

I did'nt forget you these two is for your diary print them if you want and stick them to your album if you want to have and something from me. Kisses,my sweet little witch!Your spells had a very good filter and made me feel trully positive!!!!!

2 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

ειναι πραγματι απιστευτη η ζωη! λιγα λεπτα πριν χωρις να το θελω εκανα αρνητικες σκεψεις και ενιωθα απογοητευση και θυμο!
ευτυχως συνειδητοποιησα αμεσως τι πηγα παλι να κανω στον εαυτο μου και ανοιξα το λαπ τοπ μου να δω τι αναρτησατε εσεις οι φιλοι μου για να χαρω και να ξεχαστω! και ειδα την αναρτηση σου που με συγκινησε πολυ!!!! φυσικα αποθηκευσα ηδη τις απιστευτες ζωγραφιες σου και θα τις εκτυπωσω!!!

τελικα απο τα πιο σημαντικα πραγματα στη ζωη ειναι η φιλια η ανθρωπινη επαφη η συμπονοια η αγαπη...
σε ευχαριστω και μονο για τη θετικη σκεψη!

sweet dreams είπε...

ΣΚΕΨΟΥ ΘΕΤΙΚΑ!ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ?ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΣΕ ΡΙΧΝΕΙ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΞΕΧΝΑΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΑΝΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ!ΦΙΛΑΚΙΑ