Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 14 Αυγούστου 2010

Δεκαπενταύγουστος!!!!!!!!!

Αύριο γιορτάζει όλη η οικουμένη .Δεν υπάρχει οικογένεια που να μην έχει έστω ένα άτομο να γιορτάζει,π.χ στην δική μου γιορτάζουμε 9 άτομα.Γι 'αυτο Χρόνια πολλά σε όλες τις Δέσποινες,Παναγιώτες,Παναγιώτηδες,Μαρίες,Μάριους και όποιον άλλο έχω ξεχάσει.Σας ευχομαι να περάσετε καλά την γιορτή σας και να στε και οι ιδιοι πάντα γεροι. Σας αφιερωνω το τραγούδι της Γλυκερίας .http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CCUQtwIwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DnQTPuURRcXI&ei=yeVmTI-jB4qN4Qbq1qWZBA&usg=AFQjCNF23LEYUX_-5beSeWTxSjwt15SC6w&sig2=zXP9hXuWu-LJsovbIMMviQ
Πολλά φιλάκια και ότι ποθείτε!!!!!

2 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

χρονια πολλα και να χαιρεσαι οποιον αγαπας! πριν λιγο πηρα το υπεροχο σου σχολιο και το διαβαζα κατω απο τον εναστρο ουρανο! ηταν μαγευτικα τα λογια που χρησιμοποιησες...φιλια και να περνας καλα!

sweet dreams είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ PINKDREAMER.