Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΠΙΖΟΥΤΙΕΡΑΣ

Oι κόρες μου έχουν τρέλα με τις μπιζουτιέρες μουσικά κουτια.Η μεγάλη έχει αρκετες απο τα γενεθλια της .
Η μικρή μου μου ζητησε και αυτη και της πήρα χωρις μουσικη. Ετσι επειδη δεν ετυχε να κατεβω για ψωνια αυτην την βδομαδα και αυτη συνεχιζε να το ζηταει,θυμηθηκα ενα ξυλινο κουτι μπιζουτιερας με μουσικη που πηρε η αδελφή μου στην μεγαλη μου οταν ηταν μικρη.Δυστυχως ομως αυτο είχε αρκετα ψιλοελαττωματακια που εβαλα σκοπο σημερα να διορθωσω.Να πως τα καταφερα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: