Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2010

Η γλυκια μου φίλη pink dreamer μου δωσε την ευκαιρια να φρεσκαρω τα αγγλικά μου ,ετσι αποφάσισα και γω να μιλαω που και που λιγο στα αγγλικα στο μπλοκ μου.

Για τυχον λάθη παρακαλω διορθώστε με .Τον Νοέμβριο σκέφτομαι να δωσω το κρατικο πιστοποιητικο γλωσσομαθειας επιπεδο Γ1 η κάθε διορθωση θα μου κανει καλο.Ευχαριστω εκ των προτέρων.

2 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

και πολυ καλα κανεις γλυκια μου φιλεναδα!!!! και πρεπει να σου πω οτι εισαι αψογη!!!!
ακομη σκεφτομαι το υπεροχο σου σχολιο το σαββατο βραδυ!!!!
μη σταματας ποτε να μαθαινεις! η γνωση ειναι δυναμη!!!!

sweet dreams είπε...

Το ιδιο αρχισα να πιστευω εδω και ενα χρονο και με τρελαινει η ιδεα αυτη!!!Απλα εχω μεγαλο προβλημα συγκεντρωσης αλλα ελπιζω κατι να καταφερω με λιγη εξτρα προσπαθεια!Φιλακια και σε ευχαριστω πολυ για την σταση που κρατας με ενισχυει πολυ και ειναι κατι που χρειαζομαι αυτην τη περιοδο!!!!!!!!