Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

Απαντηση προς την Μαρια Ζ.

Εσυ γλυκια μου ανακοινωσες τον διαγωνισμο και τον διαβασα στο μπλοκ σου απο οτι θυμαμαι.
10 πραγμα που αγαπαω ειναι : η οικογενεια μου πανω απο ολα,
οι γονεις μου,  , το σερφάρισμα,ο χορός ,η μουσική ,οι κατασκευές,το διαβασμα,το ραψιμο με ραπτομηχανή,τα ταξιδια και το ιδιο με σενα στο δέκα νομίζω οτί  έχεις απόλυτο δικιο και χαιρομαι που δεν σκεφτομαι μονο εγω έτσι.







θα το στείλω σε δεκα μπλοκ μολις γυρισω σπίτι.φιλακια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: