Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Νους υγιής εν σώματι υγιεί!

Εχουμε καιρό να τα πούμε και σας πεθύμησα. Η αλήθεια είναι ότι αποφάσισα να χάσω τα περιττα κιλά του καλοκαιριού κάνοντας λίγη γυμναστική.Τα καλά μου πεθερικά που όπως πάντα μας σκέφτονται πήραν διάδρομο και ποδήλατο με την προυπόθεση να τα χρησιμοποιούμε όλοι για καλό της υγείας μας και έτσι μπήκα σε προγραμμα. Ελπίζω να με οφελήσει. Ακόμη και να μην χάσω τίποτα το  μονο που θέλω είναι να μην υποφερω πλέον απο φρικτούς πόνους στην μέση και στα άκρα. Η ακινησια ειναι κακό πράγμα για αυτο εξάσκηση. Σας ευχομαι να κάνετε το ίδιο ίσως σας βοηθησει να ξεφυγετε και απο την καθημερινοτητα ,αλλά με μέτρο.

6 σχόλια:

Nemecis είπε...

Καλά αποτελέσματα!!!

apinkdreamer είπε...

εχεις δικιο! γι'αυτο κι εγω συνεχιζω ακομη τα μπανια και ξεκιναω γιογκα!!!

misirlou misirlou είπε...

......ΑΝ χρειαστεις οποιαδηποτε "συμβουλη"
(λογω το οτι ειναι η δουλεια μου ) θα ειμαι εδω να σε βοηθησω.
τι ειδους γυμναστικη κανεις?

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω πολυ.ναι θα θελα να ρωτησω κατι.Κανω οργανα οπως διαδρομο.Ποδηλατο,στεπ και ζωνη αδυνατισματος θελω να μου πεις γιατι ζαλιζομαι οταν τελειωνω . Και ποσο μπορω να κανω?Περιμενω απαντηση .

misirlou misirlou είπε...

Μολις ειδα το μυνημα σου...Κοιτα..διαγνωση δεν μπορει να γινει απο μακρια ...εξαρταται απο πολλα ...δηλαδη:
την ηληκια σου ,το βαρος σου,την διατροφη που κανεις (αν ειναι σωστη)...επισης αν εχεις κανει εξετασεις η αν κανεις εξαντλητικο προγραμμα ... κα
το πιο απλο ειναι να υποθεσω οτι επειδη κανεις διαιτα ισως η γυμναστικη που εχεις διαλεξει σε εξαντλιει.
Εχεις δοκιμασει αλλα ειδη γυμναστικης?...
Συμβουλη μου.....διαλεξε ενα ειδος που σου παει κι ασ εχει πιο αργα αποτελεσματα...κανε διατροφη και οχι διαιτα......διαλεξε τα σαν τροπο ζωης.
Απο οσα ανεφερες ...συμφωνω με τον διαδρομο αλλα και αυτο με μετρο και οχι πολυ γρηγορα.
Τα step και το ποδηλατο ...προσοχη για γονατα!!!!!
Τα τελευταια χρονια ειμαι φανατικη του pilates (πατωματος) η yogalates ,callanetics (αλλα δε το βρησκεις ευκολα).
Ειναι μαθηματα που δυναμωνουν ,διατηρουν την ευκαμψια, ευκινησια μας ....επισης ρυθμιζεις την αναπνοη ( που ειναι σημαντικο για την οξυγονωση μας,την υγεια μας την αντοχη μας αλλα και το "καψιμο λιπους".
Αρκει βεβαια...να σου αρεσει το ειδος...και να βρεις και τον δασκαλο που σου ταιριαζει.( καθε δασκαλος εχει διαφορετικο τροπο μαθηματος).
ΠΡΟΣΟΧΗ στα μηχανηματα με δονησεις!!!
....οτι αλλο θελεις ...στειλε μου mail ( θα το βρεις στο μλπογκ μου)
Το σωμα ειναι μια ολοτητα ...δεν πρεπει να το βλεπουμε κομματιαστα...βρες αυτο που σου ταιριαζει...οταν το βρεις θα το καταλαβεις ...θα το πιστεψεις και θα το υποστηριξεις αλλιως....θα τα παρατησεις......

misirlou misirlou είπε...

εξαρταται απο πολλα ...δηλαδη:
την ηληκια σου ,το βαρος σου,την διατροφη που κανεις (αν ειναι σωστη)Eπισης αν εχεις κανει εξετασεις η αν κανεις εξαντλητικο προγραμμα κ.α
το πιο απλο ειναι να υποθεσω οτι επειδη κανεις διαιτα ισως η γυμναστικη που εχεις διαλεξει σε εξαντλιει.
Συμβουλη μου.....διαλεξε ενα ειδος που σου παει κι ασ εχει πιο αργα αποτελεσματα...κανε διατροφη και οχι διαιτα......διαλεξε τα σαν τροπο ζωης.
Απο οσα ανεφερες ...συμφωνω με τον διαδρομο αλλα και αυτο με μετρο και οχι πολυ γρηγορα.
Τα step και το ποδηλατο ...προσοχη για γονατα!!!!!
Τα τελευταια χρονια ειμαι φανατικη του pilates (πατωματος) η yogalates ,callanetics (αλλα δε το βρησκεις ευκολα).
Ειναι μαθηματα που δυναμωνουν ,διατηρουν την ευκαμψια, ευκινησια μας ....επισης ρυθμιζεις την αναπνοη ( που ειναι σημαντικο για την οξυγονωση μας,την υγεια μας την αντοχη μας αλλα και το "καψιμο λιπους".
Αρκει βεβαια...να σου αρεσει το ειδος...και να βρεις και τον δασκαλο που σου ταιριαζει.( καθε δασκαλος εχει διαφορετικο τροπο μαθηματος).
ΠΡΟΣΟΧΗ στα μηχανηματα με δονησεις!!!
....οτι αλλο θελεις ...στειλε μου mail ( θα το βρεις στο μλπογκ μου)
Το σωμα ειναι μια ολοτητα ...δεν πρεπει να το βλεπουμε κομματιαστα...βρες αυτο που σου ταιριαζει...οταν το βρεις θα το καταλαβεις ...θα το πιστεψεις και θα το υποστηριξεις αλλιως....θα τα παρατησεις......