Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ !!!!!!!!!!

ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ PINK DREAMER ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ,ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΑ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΤΙΜΗΣΕΙ.ΟΥΠΣ! ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑΤΙΔΙΟ ΤΟΥ ΟΣΚΑΡ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ Α! ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ............

7 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

χαιρομαι πολυ που εισαι χαρουμενη!!!!!
ευχομαι να παιρνεις στη ζωη σου παντα χαρες:)

apinkdreamer είπε...

keep dreaming and thinking positively!!!!

Χριστιάνα είπε...

Συγχαρητήρια!
Σε βρήκα από το site της Pink Dreamer και μου κίνησε την περιέργεια το σχόλιό της "διότι κάνει φοβερή προσπάθεια στην θετική αντιμετώπιση της ζωής και με τη στάση της και μέσα απο το δημιουργικό μπλογκ της!!!".
Και επειδή κυνηγώ και χειροκροτώ κάθε τι θετικό, να ’μαι!
Καλώς σε βρήκα!

sweet dreams είπε...

Δε ξερετε ποσο χαρουμενη με κανετε και ποση θετικοτητα μου εκπεμπετε ολοι.Ειναι πρωτη φορα στην ζωη μου που αισθανομαι οτι και γω μπορω να δωσω κατι ,αλλα στην προκειμενη εχω παρει τοσα πολλα!Ειμαι οντως τοσο συγκινημενη και πανω απο ολα χαρουμενη!!σΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΟΛΟΥς ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ.εΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΝΙΏΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙς ΤΟΣΟ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΤΩ .πΑΡΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΜΕΝΑ .ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΦΤΆΝΩ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΠΟΛΥ ΓΚΑΝΤΕΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ.ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΠΟΛΥ .ΠΟΛΛΟΙ ΔΕ ΜΕΙΝΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΛΜΑΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ.ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΧΗΜΙΣΤΗ ΤΟΥ COELIO.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΞΙΖΕΙ!

Ανεράιδα είπε...

Μπράβο σου καλή μου! Δε θέλω όμως να σκέφτεσαι έτσι για τον εαυτό σου: "πΑΡΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΜΕΝΑ .ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΦΤΆΝΩ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΠΟΛΥ ΓΚΑΝΤΕΜΟ" Βλέπε το ποτήρι μισογεμάτο, όχι μισοάδειο.....αφού το ξέρουμε ότι μπορείς!

Τώρα, για το βιβλίο, ενώ δε μ' αρέσει ο Κοέλιο, έχεις δίκιο: ο "Αλχημιστής" είναι ένα αισιόδοξο βιβλίο.

marilise είπε...

είσαι αστέρι !!!!!!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια εχω κοκκινισει σαν την kandy!