Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΔΥΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΛΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

Τhe Secret, To Μυστικό. Το Μυστικό (ΡΟΝΤΑ ΜΠΕΡΝ-RHONDA BYRNE, Λιβάνη)

Ο αλχημιστής

Ο Αλχημιστής είναι η ιστορία του Σαντιάγο, ενός νεαρού Ισπανού που επιθυμώντας να είναι ελεύθερος να ταξιδεύει, επιλέγει να γίνει βοσκός. ...

5 σχόλια:

Asteri είπε...

Τον Αλχημιστή τον έχω διαβάσει.
Είναι πολύ καλό βιβλίο!!!

Maria Kantzali είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!ΚΑΙ ΤΑ 2 ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!!!!ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΣΟΧΗ!ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΄΄THE SECRET΄΄ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!

Χριστιάνα είπε...

Έχω διαβάσει το "The secret" (έχω δει και το DVD) και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
"Ο Αλχημιστής" αν και πολύ γνωστό βιβλίο και πολυδιαβασμένο, μου έχει ξεφύγει... Ώρα του θα ’ναι φαίνεται!

Υ.Γ. Μ’ αρέσει πολύ το design του site σου! Θα σου πρότεινα, με όλο το θάρρος, αν θες να δεις το ίδιο σε "3 columns" για να είναι πιο ξεκούραστο στην ανάγνωση (δεν θα έχει τις θολές επιφάνειες δεξιά και αριστερά...)

Maria Z είπε...

Yπέροχα βιβλία που μπορείς όμως να καταλάβεις την ουσία τους μόνο όταν είσαι σε σωστή διάθεση !!!
Ευχαριστούμε για την πρόταση

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω που μου λετε τι σας αρεσει.Ευχαριστως να το κανω τρεις στηλες.Απλα θα το ψαξω λιγο γιατι δεν ξερω πως γινεται.Αν το δειτε ετσι οπως σας βολευει και ειναι ξεκουραστο πειτε απλα οτι σας αρεσει για να καταλαβω οτι το εκανα σωστα.Ευχαριστω.