Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

Μια αγαπημενη μου ηρωιδα που με αγκαλιαζε παντα με τα κατορθωματα της και νομιζω πως ειναι γνωστη σε όλους σας.

Πόσες φορες δεν έτυχε να αισθανθείτε παιδί και να θέλετε να τρέξετε χωρίς φραγμούς και να σκαρφαλώσετε το δεντρο στην αυλη του παππού σας? Εγω ώρες ωρες ακομη νιώθω έτσι .Κάντε το αν αυτό σας εκφραζει μόνο έτσι θα νιώσετε ελεύθεροι....Γίνετε μια μικρή Kandy!Φυσικα αυτό ισχυει και για το αντιθετο φίλο.Μπορειτε να γίνετε ένας Ντενις. Ο Ντένις  ο τρομερος!

4 σχόλια:

Nemecis είπε...

Τι μου θύμσες τώρα...

christinaD είπε...

λατρεμένη κάντι!!!

Ανεράιδα είπε...

Candy for ever!!! Την έβλεπα μέχρι και την Γ΄ Λυκείου (από τότε δεν την ξαναέπαιξε...)

LiViLaVi είπε...

Αχ Κάντυ Κάντυ....