Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ....

ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ MAM'S DIARY ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΓΙΆΥΤΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ KAI ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΑΖΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

3 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλησπερα! πως εισαι; καλο μηνα απο αυριο!!!

misirlou misirlou είπε...

....η διαπιστωση σου ειναι ευστοχη.
Υποστηριζω την αποφαση σου:))μαμα και εγω...κατι ξερω...χαχαχα

sweet dreams είπε...

Καλο μηνα και σε σας κοριτσια!Ειμαι καλα και τα μαθηματα του λατιν που ξεκινησα με ανεβαζουν ακομα περισσοτερο κριμα που ειναι μια φορα την βδομαδα.φιλακια