Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Μετα απο την άσκηση του απογεύματος με περίμενε μια στοίβα ρούχα για σιδερο μα για κακή μου τύχη ειδα πως ξέχασα να παρω απο το σουπερ σιδερόπανο!

Ετσι αποφάσισα να κάνω εγω η ίδια ένα με ενα σεντόνι που τα χρώματα του δε βγήκαν απο την αρχη καλά και ευτυχως δεν το είχα πετάξει.Ετσι σήμερα θα σας δειξω πως να κάνετε ένα.Φυσικά η κατασκευή μου είναι κάθε άλλο παρα διακοσμητικη αλλά πιστευω πως είναι χρήσιμη. Που να βρει κανείς αύριο κυριακάτικα σιδερόπανο να σιδερώσει παρα να κάνει ο ίδιος.Λιγο πολύ όλοι έχουν μια φιλενάδα σαν και την δική μου στο σπίτι τους!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

2 σχόλια:

Ivo Serentha and Friends είπε...

Compliments for your blog and pictures included, I invite you to see the photo blog,
CLICK PHOTOSPHERA

Each week released a new album

Greetings from Italy

Marlow

sweet dreams είπε...

GRAZIE PER LA TUA OPINIONE.