Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

Αγαπητοι μου φιλοι επειδη με συνεπηρε η ιδεα του να δημιουργησετε αναρτησεις χρησιμοποιωντας ο καθενας τις δικες του μαγικες λεξουλες και συνθετοντας φανταστικες ιστοριες αποφασισα να σας δελεασω και γω με την σειρα μου δημιουργωντας ενα αντιστοιχο παιχνιδι στο δικο μου μπλοκ. Είστε όλοι προσκεκλημένοι!!!!!!


Ακουστε λοιπον τους όρους.Οι συμμετεχοντες θα μπορουν να στελνουν μεσω της αναρτησης τους εικονες που εμπνευστηκαν απο αλλού ή των ίδιων ζωγραφισμένες μόνο απο αυτούς . Η ιστορια θα ξεκινησει απο μένα με 5 σειρες και θα συνεχιστεί απο εσάς και στο τέλος της αναρτησης  θα φαίνεται και το όνομα σας .Το παιχνιδι δεν εχει νικητη αλλά πρωταγωνιστές όλους εσας εχει ενας ομως σημαντικο παράγοντα την επικοινωνια,την διασκεδαση,την εφευρετικοτητα και την δημιουργια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: