Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

Η ιστορία μας αρχίζει καπως ετσι....

'Ενα ηλιόλουστο ανοιξιάτικο πρωινό σε ενα δάσος με πανέμορφα τεράστια δέντρα εμφανίστηκε ένα ξωτικό πολύ θλιμμένο. Το όνομα του ήταν Smile. O Smile έμαθε πως υπήρχε κάπου μέσα βαθιά στο δάσος  ένας μάγος  που  η μαγεία  που κατείχε ξεπερνούσε κάθε ανθρώπινη προσδοκία.


Ετσι το νεαρό ξωτικο ξεκίνησε την αναζήτηση .΄Αρχισε να ψάχνει χωρίς σταματημό μέχρι που τον βρήκε η νύχτα...Το δάσος φάνταζε άγριο και δυσδιάβατο και όσο η ώρα περνούσε το κρύο τον περιστοίχιζε.
Ακουγε βοές που τον κάναν να αισθάνεται πολύ άβολα.
Λίγα μέτρα όμως πιο πέρα σα να ένιωσε κάτι να υπάρχει μπροστά του που έμοιαζε με φως απο λυχνάρι.
Όταν πλησίασε είδε μια πανέμορφη καλύβα και ένα φαναράκι να λάμπει κρεμασμένο πάνω απο την πόρτα της.Δεν είχε ποτέ ξαναδεί τόσο όμορφη καλυβα.Χτύπησε την πόρτα και απο μέσα βγήκε ένας παππούς με μεγάλη γενειάδα.
Ποιος είσαι νεαρε; ρωτησε.
Ειμαι ο Smile απάντησε και ήρθα απο πολύ μακριά. Απο πού;ρώτησε ο παππούς.
Απο την χωρα των ξωτικών.είπε ο Smile. Και τι γυρευεις στο δάσος μου ειπε?
Συγνώμη δεν ήξερα πως το δάσος ειναι δικός σου;
Δεν είναι ! Το δάσος ανήκει στα όντα της πλάσης. Απλά ζω χρόνια εδώ και το νιώθω σα δικό μου.
Ηρθα απο την χωρα μου γιατι γυρεύω κάτι,είπε ο Smile.
Τι ειναι αυτό που γυρευεις? Είπε ο γέροντας.
Θα σου πω μια ιστορία που ίσως να κρατησει κάμποση ώρα. Τότε πέρασε μέσα ,του είπε ο παππούς.
Πρίν απο  πολλά χρόνια ακόμη απο όταν όταν  ήμουν εγώ  μικρός  η χώρα μου ήταν πλούσια,ευήμερη και κυρίως χαρούμενη. Παντού έβλεπες χαρούμενες φατσουλες  να σου λένε καλημέρα και να σε κανουν να νιωθεις άνετα. Όλα τα ξωτικά είχαν ένα κοινό σκοπό δουλευαν για το καλο του τοπου τους γιατι θελαν να το βλέπουν όμορφο.Μέχρι που  έπεσε θλίψη και καταχνιά και όλα σκοτείνιασαν.
Μια  μέρα η χώρα μου  αρχισε να μοιάζει με φλεγόμενη βάτο .
Ένας άνθρωπος ενώ έπινε ένα βράδυ με την παρέα του πέταξε μια γόπα και έκανε τον τοπο να μοιάζει με ηφαίστειο που πάει να εκραγει. Μάταια προσπάθησαν τα ξωτικά να σβήσουν την φωτιά.Αυτή είχε γίνει θεριό που κατασπάραξε τα πάντα.Την επόμενη όλο το χωριό είχε γίνει στάχτη.
Πόσο ένοχος αισθάνθηκα που δεν ήμουν εκει να βοηθήσω.Δυο φίλοι μου στην προσπάθεια τους να βοηθησουν γιναν ένα με αυτη.
Που ήσουν,ρώτησε ο γέροντας.
Ήμουν σε άλλη χώρα μακρινή. Είχα πάει να δώ πως ζούνε σε άλλα μέρη και να γνωρίσω νέους
κοσμους και να μπορέσω να τα μεταφέρω στον δικό μου.Τώρα δεν υπάρχει τίποτα !Και αυτοί που ζήσαν θέλουν να φύγουν απο κει αφού χάθηκαν τα πάντα.
Είχα υποσχεθεί πως θα μάθω που ζει ο ξακουστος μάγος που μπορει να εκπληρωσει όλες τις ευχες.
Και αν τον εβρισκες τι θα του ζητουσες; Ρωτησε ο γέροντας.
Να ξαναφέρει το χαμόγελο,την διάθεση και την ευθυμία,την ζωντάνια για να μπορέσουμε να κάνουμε μαζί μια νέα αρχή.
Ε ,λοιπόν ο μάγος που ψάχνεις είναι μπροστα σου και θα σε βοηθησει σιγουρα και ξερεις γιατι; Ειπε ο
γέροντας ..
Γιατί;απάντησε ο Smile.
Γιατί δεν ζήτησες κάτι μονο για τον εαυτό σου αλλά για ολά τα ξωτικά και αυτό σημαίνει πολλά για μένα.
Πάρε αυτό το σακουλάκι και μόλις φτάσεις στο χωριό άνοιξε και κάνε μια ευχή.μόλις την κάνεις φύσα αυτό που έχει μέσα. Ετσι και έγινε.
Ο Smile ευχαρίστησε τον μάγο και πήγε στο χωριό.Όταν έκανε την ευχή φύσηξε το περιεχόμενο του σακουλιού και τότε δεν πίστευε στα μάτια του. Η σκόνη απο το σακούλι σαν μικρές νιφάδες χιονιού όπου καθόταν έδιωχνε το γκριζο χρώμα και ξαναγεννουσε την φύση.
Τότε ολα λάμψαν και πάλι το δάσος πλημμυρισε με το φως του ηλιου και οι ακτινες του φεγγαν πάνω στις κορφές των  δέντρων.
ΟSmile ένιωσε τόσο ευτυχισμένος που ξαναειδε την χώρα τουτόσο υπέροχα χρωματισμένη που ετρεξε πάνω σε ένα βουνό και άρχισε να φωναζει" Σε ευχαριστώ,ωωω!"
Και ήταν σιγουρος πως ο μάγος τον είχε ακούσει. Το πιστέυετε και σεις ετσι;

6 σχόλια:

marilise είπε...

πολύ όμορφη σκέψη

apinkdreamer είπε...

εχω περιεργεια να δω τι θα γινει!!!

sweet dreams είπε...

Χαιρομαι που σας αρεσε η ιδεα περιμενω να δω την συνεχεια...

LiViLaVi είπε...

Αρχισε να ψάχνει χωρίς σταματημό μέχρι που τον βρήκε η νύχτα...

η συνέχεια?????????????

sweet dreams είπε...

Την συνεχεια την περιμενω απο εσας .Μπορειτε να γραψετε 5 σειρες ο καθενας και να βαλετε δικες σας ζωγραφιες.Εχω κανει ανακοινωση στο μπλοκ παρε μερος να δω την δικη σου συνεχεια και αν θες ενημερωσε και αλλους.Φιλακια.

Ρεβεκκα είπε...

ωραια η ιδεα σου..