Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ...7 Νοεμβρίου

ΣΤΙΣ 7 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑΣ PINK.ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΣ ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ EMAIL ΕΔΩeltsamp@windowslive.com.
ΕΝΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ .ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΩΣ ΤΙΣ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ,ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ.ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΡΙΝ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΣΑΣ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΖΩΓΡΑΦΗΣΕΙ .ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΤΑΣΗ 5 ΓΡΑΜΜΕΣ.ΤΑ ΛΕΜΕ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!

2 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

γλυκια μου σε ευχαριστω παρα πολυ! στις 7 ειναι τα γενεθλια μου αρα και το μπλογκοπαρτυ! περιμενω τη συμμετοχη σου!!!

sweet dreams είπε...

ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ,ΤΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!