Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 12 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ


ΠΡΙΝ ΤΡΕΙΣ ΒΛΟΜΑΔΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ.ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΑΜΕ. ΕΤΣΙ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΕ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΑΣ  ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΠΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΓΙΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ. ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΩΧΡΑΚΕΡΑΜΙΔΙ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ.ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ  Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΕ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ  ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΔΕ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ.ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΝΑ ΔΕΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΑΝΙΣΧΥΡΟΣ  ΜΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΗΣ .

1 σχόλιο:

apinkdreamer είπε...

καλημερουδια! σε εβαλα στο παιχνιδι-ιστορια στο μπλογκ της ρεγγινας! μπες να δεις και τι σου χαριζω!!!!!