Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010

Μερικές άλλες ιδέες για Χριστουγεννιατικα χειροποιητα δωρακια.Πολυ απλά και φθηνά!

Διακοσμημενο ημερολογιο ή καρνέ για το νέο έτος.
Αφου κολλήσετε οτι σας αρεσει πανω στο ημερολογιο σας μετα κολλάτε την διαφανεια που βαζουμε πανω στα βιβλια για να μην χαλασει.
Αυτό το ημερολογιο ειναι δικό μου και το φτιαξα το 2009.Ελπιζω να σας έδωσα μερικές ιδεες.Φιλακια πολλά. Θα επανέρθω μολις σκεφτω κάτι καινουριο!

4 σχόλια:

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Καλημέρα!Τι γίνετε,όλα καλά?Χανόμαστε που και που ε?Χαίρομαι που με ρωτάς για την αλλαγή στο blog σου αλλά για να είμαι ειλικρινής είμαι η πιο άσχετη μ'αυτά.Εγώ για να το φτιάξω έκανα μια μέρα ολόκληρη αν και νομίζω ότι είναι πιο απλά τα πράγματα.Τελικά τα κατάφερα βέβαια αλλά μπερδευτηκα ,κουράστηκα,τα έκανα σαλάτα κάποια στιγμή και πήγαινα ψάχνοντας παρεά με τον μεταφραστή!!Λοιπόν,τα βασικά είναι να πάς σε κάποιο σαιτ που δεινει ελέυθερα τα σχέδια,όπως αυτό http://scrappinblogs.blogspot.com/ υπάρχουν χιλιάδες παρόμοια.σαιτ που μπορεις να πας.(Αν σου αρέσει το σχέδιο κάποιας συγκεκριμένης σελίδας ,κάπου θα υπάρχει και η πηγή που την δίνει.)Αφού πάρεις τον κωδικό θα πας στην σχεδίαση της σελίδας σου και θα κάνεις επικόληση εκεί που λέει προσθήκη γκάτζετ.Λογικά θα μπει .Το blog σου βλέπω ότι έχει 3 στήλες,Θα διαλέξεις κωδικό για 3 στήλες όχι για 2.Αν δεν γίνει κάτι με αυτά που σου λέω ξαναπές μου .Θα περιμένω.Φιλιά!!

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω !!!!!!

sweet dreams είπε...

γλυκεια μου λαμπρουκα μπηκα μεσα στο σαιτ αλλα ζητα να συνεισφερεις μια φορα το μηνα συνδρομη.Δε ξερω αν το ειδες!ισως να υπαρχει αλλο.Θα ψαξω και θα σου πω.Ευχαριστω παντως.

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Ένα ατυχές παράδειγμα!!!Συγνώμη!!!Για πήγαινε σ'αυτό http://www.hotlayouts2u.com/blogger-layouts/cat.php?id=6 και πες μου πάλι.