Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

I thank anaraida for her invitation to Lina's block! My answer is....

The five things that make me happy with blocking are .
1-Sharing something with people with common opinions.
2-Learning incredible things.
3-Get to know people from all over the world and learn new traditions.
4- Having a beautiful creative  full evening.
5-Be happy.And blocking makes me forget the bad reality.Reminding me that i'm not the only who think's that way.
The bad things that make me go mad with blocking are.
1-Sometimes the bad vocabulary.
2-To many commercials that come without  invitation.
3-Takes a lot of time to load pictures.
4-The privacy when stops.
5-The error in pages.

3 σχόλια:

puccarina είπε...

Sweet dreams καλημέρα σου έχω απαντήσει σε αυτά που με ρώτησες πέρασε μια βόλτα απο το μπλόγκ και αν έχεις και άλλες απορίες στείλε μου αν θές και mail στο puccarina79@gmail.com

apinkdreamer είπε...

πολυ ομορφα τα εγραψες! συμφωνω!!!!

sweet dreams είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!