Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΓΩΝΙΑ.........

Η σημερινή ημέρα μας προετοιμάζει για τον χιονιά.Τι κρύο ειναι αυτο?Αλλά μην απελπίζεστε δεστε το θετικά.Ευκαιρία να μείνετε σπίτι και να χαλαρώσετε κάτω απο μια κουβέρτα πινοντας ζεστο τσάι
,βλέποντας τηλεόραση ή διαβάζοντας ενα βιβλίο της αρεσκειας σας.Εγω προτίμησα να φτιάξω μία κούκλα Αι-βασίλη και να πάω στο  μάθημα του Λάτιν.Δείτε λοιπόν πως τον εφτιαξα.Μοιάζει πολύ με κάποιες δικές σας κατασκευές απλά με κάποιες παραλλαγές.

Πηρα ένα μπουκάλι γυάλινο νουνού για βάση.Το τυλιξα με μαύρο υφασμα που ειχε περισσεψει απο κάτι μπατζάκια παντελονιού ,έραψα για φόρεμα τριγωνική τσόχα αφού πρωτα κολλησα οπως βλεπετε στην εικονα τα μανικια με το κορδονι.
Επειτα έβαλα την μπάλα για κεφάλι και εραψα πάλι με κοκκινη τσοχα καπέλο που το γεμισα με βαμβακι για να δειχνει φουντωτο και στην ακρη εβαλα καμπανακι.Πηρα ασπρο μαλλι και εκανα το μουστακι και το γυρω γυρω απο το καπελο.Στα τελειωματα του φορεματος κολλησα χρυση κορδέλα,για ματια δυο καρφιτσες με κεφαλάκι και στην πλάτη ενα χρυσο σακι με δωρα.α!Ξεχασα και για χερια εκοψα ασπρη εταμινα σε σχημα γαντιου,και πισω απο το ποδογυρο εβαλα με κολλα μαυρο υφασμα γεματο βαμβακι για μποτες.ΚΑΙ VOILA!
Αν καποιος θα θελε να ρωτησει κατι ευχαριστως να του απαντησω.Καλο βράδυ .....

6 σχόλια:

Ανεράιδα είπε...

Φοβερός!!! Και με τόσο απλά υλικά! Μπράβο σου!!!

rena είπε...

Ο καλύτερος που έχω δει μέχρι τώρα!!!

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Α πάρα πολύ όμορφο!!Μπράβο σου γλυκιά μου.Πιάνουν τα χέρια σου και με το ράψιμο και μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μ'αυτό!Και του χρόνου να είσαι καλά!!!

Maria Z είπε...

Είναι υπέροχο!!!! Μπράβο φανταστική ιδέα και εκτέλεση Φυσικά

sweet dreams είπε...

Σας ευχαριστω για τα καλα΄σας λόγια.Η επομενη αναρτηση σκεφτομαι να ειναιτελειως διαφορετικη,θα χει μαλλον θεμα την χριστουγεννιατικη ενδυση μεχρι τοτε πολλα φιλακια.

painter είπε...

Υπέροχος είναι, μπράβο σου! Και του χρόνου να είσαι καλά!!!