Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Πόσο μου αρεσουν αυτες οι μέρες συνεχής δημιουργίας.....

Οπως αυτην την βδομαδα που χρειαστηκε να φτιαξουμε κατι για την μικρη ανηψια μου.
Στο σχολειο της ειπαν οτι θα γινει βασιλισσα της νυχτας ετσι βάλαμε στην φουστα της αστερακια.

Η φουστα ειναι διπλή .Σατεν φοδρα απο μεσα και τουλινη φουστα απο επανω με αστερακια.Εραψα και μια ζωνη για να σκεπάζεται η σουρα αν θελει.Ελπίζω να σας εδωσα μια ιδέα αν καποιο απο τα παιδια σας ντυθεί κατι το αντιστοιχο.Α πο πάνω θα φορεθει μπλέ κορμάκι και στο καπελο θα εχει αστερακια με τουλι .Αυριο που θα ραψω την φουστα της μπαλαρίνας για την άλλη ανηψιά μου θα γραψω και το πως μπορειτε να την φτιαξετε ακομη και στο χερι αν δεν εχετε μηχανη. Εις το επανειδειν!

4 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

υπεροχη δημιουργια !!! μπραβο σου!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ καλό!
Γι' αυτό που με ρωτάς, πηγαίνεις στη σχετική ανάρτηση, στο τέλος, και πατάς εκεί που λέει add link. Θα βάλεις το σύνδεσμο της σελίδας που έχεις την κατασκευή. Αν δυσκολεύεσαι, πες μου ποιες κατασκευές θέλεις να ανεβάσεις και θα τις βάλω εγώ....

sweet dreams είπε...

ok θα προσπαθησω

sweet dreams είπε...

Ανεραιδα νομιζω πως τα καταφερα.Αν εκανα κατι λαθος ειδοποιησε με.τα λεμε.