Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

Nana Mouskouri "κάλαντα Χριστουγέννων"

http://www.youtube.com/watch?v=1OIChJKcsQE                      Τι θυμήθηκα τωρα....Νομίζω ότι όλοι αναπολούμε συχνα τις αναμνήσεις που ειχαμε παιδιά.
Πόσο θέλαμε να τρέξουμε στα σοκάκια με τους φίλους,τα αδέλφια ή τα ξαδέλφια μας και να χτυπήσουμε το τριγωνάκι περιμένοντας για το κέρασμα. Η και ακόμη να γεμίσουμε το πορτοφολάκι με κέρματα.
Πόσες φορές δε χάσαμε τα λόγια και άλλες πόσες φορές δεν ακούσαμε καποιον μεγάλο να σιγοτραγουδάει για να μας τα θυμίσει.Να που τώρα μεγαλώσαμε και όλα μοιαζουν σαν μια παλιά ιστορία που επαναλαμβάνεται απο τα μικρά μας αγγελούδια.

3 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Για σένα η αποψινή μου ανάρτηση! Ελπίζω να σε βοήθησα!

lourdi είπε...

Καλημερα!!και καλως σε βρηκα!!απο τ Κλωθω..καλες γιορτες να εχεις!!

sweet dreams είπε...

Επισης γλυκιά μου,και συ οτι ποθεις!