Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011

ΤΣΟΧΟΜΑΝΙΑ



ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΣΟΧΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ...ΕΤΣΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΚΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ,ΜΙΑ ΜΠΟΤΟΝΙΕΡΑ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΜΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑ ΓΟΥΡΑΚΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

4 σχόλια:

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου! Η τσόχα είναι όντως τέλεια και υπάρχουν ένα σωρό χρώματα που επιτρέπουν ωραίους συνδυασμούς. Αλήθεια, από που τα αγόρασες; μαγαζί ή διαδίκτυο; Το γούρι πολύ όμορφο!

sweet dreams είπε...

Σε ευχαριστω Ευαγγελια μου.Το υλικο που χρησιμοποιω ειναι τυπου τσοχα.Το παιρνω απο τα τζαμπο.Η κοκκινη ομως καρφιτσα ειναι με πιο καλης ποιοτητας τετοιο υλικο .Αυτο το παραγγειλα στο τοπικο βιβλιοπωλειο αλλα ειναι πιο ακριβο.Την τσοχα μπορεις να την προμηθεςυτεις απο υφασματαδικο .Προσφατα μπηκα και στo ebay και ειδα πως εχει και κει.
Φιλακια.

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Καταρχήν να σου πω ευχαριστώ για το σχόλιό σου στη δική μου ανάρτηση. Η τεχνική δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη, απλά θέλει αρκετή εξάσκηση και υπομονή στην αρχή, όπως όλα τα πράγματα, άλλωστε. Που μένεις; Αθήνα; Μπορώ να σου πω που να βρεις υλικά, αλλά και φτηνή τσόχα ύφασμα σαν αυτή που χρησιμοποιείς, αλλά σε καλύτερη ποιότητα από του jumbo. Ότι πληροφορία χρειαστείς για τις τεχνικές του felt, μη διστάσεις να με ρωτήσεις. Φιλιά

sweet dreams είπε...

ΟΧΙ ΔΕ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ .ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΩ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΨΑΞΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΡΩ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΦΕΛΤ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ.ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.