Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Κορνιζουλα απο πηλο.


ΠΡΩΤΑ ΧΑΡΑΞΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ,ΤΗΝ ΕΚΟΨΑ,ΕΠΛΑΣΑ ΜΕΡΙΚΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΒΑΨΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΤΑ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΕ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ.
ΕΠΕΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΝΑΚΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ Λ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ!

ΛΕΙΠΕΙ ΜΟΝΟ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ....



4 σχόλια:

Maria είπε...

ΤΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ!!!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΕΕΕΕΑΑΑ!!

Nemecis είπε...

Πολύ καλή ιδέα και υλοποίηση

Maria Z είπε...

Είναι πολύ όμορφη!!! Πραγματικά πολύ έξυπνη η ιδέα σου!!!! Εγώ πιστεύω οτι ακόμη κι αυτή η δημιουργία σου θα μπορούσε να πάρει μέρος στον διαγωνισμό (αν σκεφτείς ειδικά οτι ανακυκλώνεις το πίσω μέρος μιας χαλασμένης κορνίζας!!!)

Σε φιλώ

misirlou misirlou είπε...

ομορφη και γλυκια κορνιζουλα ...μπραβο για την ιδεα σου.