Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΝΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΕΚΤΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ.






ΠΕΡΥΣΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΙΑ ΠΛΕΚΤΗ ΚΟΥΚΛΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΚΟΡΗ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΗΘΕΛΕ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑΝ .ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ, ΣΗΜΕΡΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΗΣ ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ.

2 σχόλια:

Maria Z είπε...

Πραγματικά φαίνεται με πόση αγάπη τις έχεις φτιάξει!!!!
Πέρασε και απο το ιστολόγιο μου !!Σε περιμένει ένα βραβείο http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

apinkdreamer είπε...

τα κουκλακια ειναι τελεια!!!!! μπραβο σου! και ολη η διαδικαδια την κανεις να φανταζει πανευκολη!