Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥΣ.ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.

ΛΙΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ....librarieskalamaria.blogspot.com/2010/06/blog-post_21.html

2 σχόλια:

Maria Z είπε...

Είναι καταπληκτικό βιβλίο όπως και το ταξίδι της παπλωματούς!!!! Εγώ δάκρυσα!!!

sweet dreams είπε...

Καθε παρασκευη στο νηπιαγωγειο η μικρη μου εχει δανειστικη βιβλιοθηκη και παιρνει βιβλιο.Η Κυρια επιμενει σε αυτο το ιδιο εκανε και η μεγαλη μου στα νηπια και την Παρασκευη πηρε αυτο.Δεν προλαβαμε να το διαβασουμε αλλα οταν του εριξα μια ματια και ειδα και τις κριτικες καταλαβα.Σημερα το μεσημερι πρεπει να το διαβασουμε για να το αναλυσουμε.Η κυρια ρωτα την περιληψη και συζητα τα βιβλια στα παιδια για να δει τι καταλαβανε αλλα και να αναπτυξει το αισθημα της αντιληψης.Σε ευχαριστω που με ενημερωσες οτι υπάρχει και συνεχεια.Φιλακια