Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

Πότε θα φυγει αυτη η γριπη?

Προσπάθησα να γραψω λιγες αραδες,να δω πως ειστε βλεπετε εμας δε μας αφηνει να ησυχασουμε φετος η γριπη και οι παιδικες ασθενειες.Ευχομαι ολοι να ειστε καλά και να περασετε ενα καλό σαββατο κυριακο.Μολις αναρρωσω σιγουρα θα τα ξαναπουμε.Θελω πολυ να σας δειξω τα κοκκαλακια με λουλουδακια που εφτιαξα απο τσιγγελάκι και ισως αν μπορεσω να σας εξηγησω και τον τροπο μια που δε ξερω ακριβη ορολογία στο πλέξιμο.Τα λεμε ....

2 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

Σου ευχομαι περαστικα...και γρηγορα!!!!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω πολύ γλυκειά μου μισιρλού.