Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου 2011

ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ.

http://familycrafts.about.com/cs/halloweentheme/a/091399.htm
ΜΕ ΛΙΓΗ ΔΙΑΘΕΣΗ,ΛΙΓΟΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑς ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΛΗ ΦΑΝΤΑΝΤΑΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΦΕΤΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΑΙΓΥΠΤΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑΣ.ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΡΕΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ!ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.
!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

αποκριατικη στολη είπε...

Μου αρέσει να μοιράζομαι μαζί σας κάποιες δραστηριότητες με τις οποίες ασχολούμαι στο νηπιαγωγείο μου.
θα μπω και στο δικό σου μπλογκ.
Χρειάζονται πάντα νέες ιδέες στη δουλειά μας. ¨Ολα ξεκινούν από την αγάπη μας για τα παιδιά, γιατί από χρήματα ας μη μιλήσω καλύτερα...