Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011

Επειδη δε ξερω και πολλα για την ορολογια στο πλεξιμο σας δειχνω με εικονες τι εκανα.Εφτιαξα μια αλυσιδα και μετα μετρωντας ανα δυο ποντους πατουσα εκει το βελονακι και εκλεινα το τετραγωνακι Αφου εκανα μια σειρα γεματη προσθεσα και μια πολυχρωμη κλωστη στην αρχη της σειρας μου.Μετα επλεξα το λουλουδι πατωντας απο τρεις φορες σε καθε τετραγωνακι και πλεκοντας το βγηκε μια σειρα σαν φραμπαλας.Τελος την τυλιξα και εγιναν τα λουλουδακια που τα εβαλα σε στεκα και σε τσιμπιδακι.Αν θελετε να το επιχειρησετε μπορειτε να βαλετε και χαντρες ή κορδελες δειχνει πολυ ωραια.Σας ευχομαι καλη επιτυχια αν καταφερα να σας δωσω να καταλαβετε..Αν θελετε να ρωτησετε κατι δεν εχετε παρα να ρωτησετε.Καλο βραδυ........




4 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

φανταστικη δημιουργια!!!!
καλη εβδομαδα να εχεις!!

sweet dreams είπε...

Thank you ,my little witch!I hope you have a nice dreaming week too!

marianna είπε...

πολύ όμορφα τα λουλουδάκια σου!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω πλα να ξερεις πως τα πλεκτα με το τσιγκελακι ειναι τα δικα μου .καλη σου μερα