Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Χαρουμενοκαι ξεκουραστο σαββατοκυριακο!

Οι συμβουλές μου για ενα ξενοιαστο σαββατοκυριακο
  1. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ....
  2. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΕΞΩ ΜΟΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ Η' ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΕ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ .ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!
  3. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΜΙΚΡΑ ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΟΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ.
  4. ΑΝ ΠΑΛΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΒΡΕΣΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΛΙΓΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ,ΑΝΑΒΟΝΤΑΣ ΚΕΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΩΜΑΤΑΚΙ,ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΣΣΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ.
  5. ΚΑΘΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ Η ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΞΕΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.
  6. ΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΟ ΣΑΣ ΖΕΥΓΑΡΙ ΝΑ ΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Η ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕ ΚΑΝΑ ΚΟΝΤΙΝΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΒΑΡΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ΜΕ ΑΙΘΕΡΙΑ ΕΛΑΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΜΑΣΑΖ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΤΕ  ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ 24ΩΡΟ.

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΙΔΕΕΣ!!
ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΕΡΙΚΑ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ.

PS I LOVE YOU-ME HILARY SWANK KAI GERARD BUDLER
TO ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ MERYL STREEP OΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΒΙΒΛΙΟ.

ΒΙΒΛΙΑ
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗ ΝΙΚΣΟΝ

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!!

2 σχόλια:

erifili είπε...

΄Ομορφες οι συμβουλές σου όσο για τα βιβλία και τα έργα τα έχω δεί και διαβάσει και είναι υπέροχα.Φυσικά για να διαβάσεις ένα τέτοιο βιβλίο δεν αρκεί το Σ/Κ αλλά μπορεί να γίνει η αρχή.Καλό Σ/Κ.

sweet dreams είπε...

Εχεις δικιο ειναι λιγο μεγαλο!ΦΙλακια.