Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011

Ποσο ευτυχισμενη με κανετε!



Χθες το βραδυ μπηκα στο μπλοκ μου και ξημερωματα της σημερινης ημερας πηρα ενα δωρακι για τα γενεθλια μου.Ρενα μου δεν το ηξερες αλλα σημερα εχω τα γενεθλια μου και σε ευχαριστω για το υπεροχο δωρακι σου.Το δωρακι μου ειναι αυτο .Δεν ειναι πανεμορφο?Οσο για μενα τι λετε για ενα κερασματακι?Δεν ειναι η τουρτα μου αλλα μολις μπορεσω θα την ανεβασω.Να εχετε ενα καλο απογευμα με πολλη αγαπη ,sweetdreams!

9 σχόλια:

lourdi lourdaki είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!
ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

sweet dreams είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΠΙΣΗΣ!

anna είπε...

Χρονια πολλά ,καλα,χαρουμενα δημιουργικα ευτυχισμενακαι πάντα με υγεια.........Να περάσεις υπεροχα,φιλια καλό βραδυ!!!!!!!!1

apinkdreamer είπε...

ααααααα! τι εκπηξη ειναι αυτη; ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!και ο γιος μου εχει σημερα γενεθλια!!!

χρυσάνθη είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΉΣΕΙΣ!!!!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙς ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ

sweet dreams είπε...

Να το χαιρεσαι το καμαρι σου pink!Σε ευχαριστω πολυ!

sweet dreams είπε...

Αννα ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!Φιλακια

sweet dreams είπε...

Χρυσανθη μου ευχαριστω πολυ και συ οτι ποθεις!

Demi είπε...

Χρόνια πολλά Να εισαι παντα ευτυχισμένη και χαρούμενη!Καλή Σαρακοστή!